Mój facet flirtuje na facebooku


Moj maz jest notorycznie kontrolowany hehe: historia wiadomosci, maile, przeszukiwanie komorki tez sie zdarza,jak facet pod prysznicem, wiec dmucham za zimne nie mowie, ze jestem z tego dumna-glupio mi czasem szperac w jego rzeczach, ale taka juz jestem. Wiesz co jesli jeszcze raz zamknie okinko jak podejdziesz do jego komputera to wez sie na powazna rozmowe i jesli to nic taiego to niech pokaze zeby cie uspokoic. Nie chce straszyc ale wlasnie od czegos takiego zaczynaja sie zdrady. Moja dziewczyna jak chchiala to dostala do wszystkiego hasla.

NIc przed nie nie ukrywam bo wiem jak to drazni i boli.

Flirt męża - jak to zrozumieć?

Na szczęście są sposoby na to, by dowiedzieć się prawdy. Dasz mu nauczkę, a jednocześnie zachowasz do siebie szacunek. Zaczyna się zawsze tak samo niewinnie mój facet flirtuje na facebooku internet a później już samo się kręci. A stąd już krok do podjęcia jakiejś formy flirtu czy zdrady partnera. Ale sprawdza wiadomości tylko jak mnie nie ma, zakrywa wszystko itd. Dlaczego jak się pokłócą to idą na podryw. Dogadaliśmy się z ludźmi którzy mają prawo do tego budynku, ogrzewanie zrobiliśmy sami, mamy potrzebne atesty. Blagam potrzebuje pomocy. Jak poznać, że facet już Cię nie kocha? Poświęca więcej czasu na siedzenie przed komputerem, a jego zachowanie stało się tajemnicze.

Więc porozmawiaj z nim i niech ci pokaze archiwum. Ja uważam, że takie sledztwo i sprawdzanie kontaktów gg nie ma sensu Mam partnera od prawie dwóch lat, jestem po rozwodzie - 10 lat trwałam w nieudanym związku. Obecny partner ma swoją prywatność i ja nie wchodzę w tą prywatność. Podstawą jest zaufanie i rozmawianie o wszystkim, szacunek. Może w Twoim związku brakuje czegoś? Dodaj trochę pikanterii i fantazji, wprowadź to w życie. Partner zaczynasz szukać innej, jeśli mu czegoś brakuje. Zapytaj czego, porozmawiajcie szczerze.

Zacznij już dziś, zanim będzie za późno Ja nie sprawdzam tego, co robi mój partner, to znaczy JUŻ tego nie robię, bo skoro nigdy nic nie znalazłam, co mogłoby mnie zaniepokoić, to przestałam to robić Dlatego moim zdaniem nie jest tak, że to nie ma sensu, bo owszem, podstawa to zaufanie itd.

Facet może nie przywiązywać wagi do znajomości z jakąś tam kobietą w sensie skutków jakie taka znajomość może się odbić na nim i jego partnerce życiowej , za to partnerce dzieją sie w głowie "siódme światy". Co innego, gdy facet flirtuje na chatach, ja bym tego nie tolerowała, bo oznaczałoby to, że szuka czegoś, czego nie mam ja, a może mieć inna kobieta.

  • Mój facet czatuje i flirtuje za moimi plecami! - Forum dyskusyjne w heverketerroka.tk?
  • mój facet flirtuje na facebooku!
  • Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto.

A o to nie chodzi w poważnym związku. Chyba rozmowa o tym, że nie podoba Ci się to, może wiele zdziałać, ale to zależy tylko od Twojego faceta.. Jesli zobaczy ze mu zbyt ufasz, to wykorzysta to na swoja korzysc, pomysli sobie ze jak go nei sprawdzasz to moze robic co chce czyli flirtowac z innymi, radZe sprawdzanie ale takie zeby on o niczym nie wiedzial i wtedy dowiesz sie prawdy, stary i dobry sposob:. Tylko ktoś bardzo nieroztropny by tego nie zrobił. Rozmowa nic nie zmieni, jeśli facet siedzi w tym po uszy. Faceci uwielbiają flirtować, wiem coś o tym.

A czy myślicie że mnie nie wkurza, jak mąż podchodzi i zagląda mi do kompa. Wkurza i to jak, bo nie życzę sobie by czytał to co piszę do swoich przyjciółek, znajomych itd. Trzeba mieć trochę prywatności, bo małżeństwo nie oznacza, że ma się tą drugą połówkę na własność. Najważniejsze, żeby być wobec siebie szczerym i nie stracić zaufania. Po roku małżeństwa???? Oj niedobrze, za wcześnie na takie numery.

Za wcześnie na takie coś, ty dobrze przejrzyj kompa! Ja ostatnio znalazłam w swoim foto, które wykasowałam 2 lata temu nawet z kosza Co do gg, to sprawdź czy nie ma drugiego nr I zobacz, czy w środku jego komórki nie ma dodatkowej, sekretnej karty. Witaj Marta8, Dzięki za radę, O mojego kompa dba administrator. To co usunięte, już nie wróci, więc spoko Nic się nie trzyma na dysku twardym.

A "rozczarowana" niech sprawdzi czy mąż nie ma jeszcze drugiej komórki. U mnie w pracy połowa gości ma po dwie komórki i romanse kwitną aż dym idzie, na drugich komórkach gorąca linia przez całe 8 godzin Siedzę z boku i wszystko słyszę, więc trudno się nie domyślać niczego. Jestem z dziewczyną od roku. Poznaliśmy się na chacie w sympatii. Nigdy wcześniej nie sprawdzałem nikogo, mimo, że spotykałem się z dziewczynami po kilka lat, jednak w tym związku coś cały czas nie dawało mi spokoju. Mam do niej zaufanie choć w tej chwili juz nie wiem sam czy jej ufam czy nie.

Zdrada przez internet, sms, czyli pisane „kochanie” i „skarbie” boli równie mocno?

Ale kiedys mój facet flirtuje na facebooku sprawdzilam tzn napisalam do niego na gg z innego nr sprawdzil sie na sto procent potem sie zorientowal ze to ja pisalam i ubaw mielismy po pachy. Znajdz moze sobie jakiegos faceta do spotkania. Tyle tylko, że wiesz, że ona nie chce nią być. Zdrada emocjonalna mój facet flirtuje na facebooku zdrada fizyczna to zawsze ogromny cios. Jeżeli mogłaś kiedyś zauważyć, że twój partner przeglądał strony erotyczne, usuwa historię w swojej przeglądarce, zmienia hasła które znasz i zawsze wylogowuje się z portalów społecznościowych, to jest to właściwie bardzo mocny powód, by stwierdzić, że coś jest nie tak. A może pomyślisz tak o mnie ty — kobieto flirtująca z moim mężem? Tez tak sądzę. Zaloguj się Załóż konto. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Tu w końcu nie chodzi o potwierdzenie, czy on aby naprawdę potrafi być wierny i nie zajrzy pod spódnicę tej, która nagle obdarzy go uśmiechem, skomplementuje jego koszulę, czy krawat, albo poświęci 10 minut na rozmowę w cztery oczy — obojętnie te realne czy wirtualne. Ale coż jestem spokojniejsza Kiedy pyta, jaką kawę lubi i w ogóle co lubi najbardziej.

Ostatnio dowiedziałem się że znów załozyła konto w sympatii. Jako że jestem informatykiem sprawdzenie go nie zrobiło mi problemu. Szuka mężczyzn, miłości NAwet wysłała już do kogoś wiadomość. Nie wiem co robić? Jeśli jej to powiem wyprze się wszystkiego i powie że ją sprawdzam. Wszystko jest jakieś dziwne od początku. Dlaczego facet ogląda się za innymi kobietami gdy ma już swoją. Dlaczego flirtują z innymi.

Flirt przez sieć to zdrada?

Dlaczego jak się pokłócą to idą na podryw. Mszczą się? Chcą sobie coś udowodnić? Szukają adoracji? Skąd to zachowanie tak wielu facetów?

Ponadto zdaje się, że przez całe życie bacznie czuwa nad tym by wciąż udowadniać swoją męskość. Mężczyźni w różny sposób pojmują męskość. Wzięła Pani udział w konkursie piękności dla osób niedosłyszących. Niestety pierwszego miejsca nie zdobyłam, a jedynie wyróżnienie. Z natury jestem wojowniczką i walczę, więc po prostu odłożyłam tę kwestię na później. Skupiłam się na innych rzeczach, rozwijałam się. Kiedy w tym roku dostałam zaproszenie, zrozumiałam, że jest to idealny moment dla mnie. Miałam wsparcie finansowe od firmy Migam, w której pracuję. Tym razem wiedziałam, co mnie czeka, jakie obowiązują reguły i byłam dobrze przygotowana.

Myślę, że do tego konkursu musiałam po prostu dojrzeć, bo odpowiedzialność z noszenia korony jest duża i nie wiem, czy 8 lat temu bym podołała. Ten konkurs różni się czymś od tych, które znamy z telewizji? Konkurs prawie niczym nie różni od zwykłych konkursów, oprócz języka, w którym się go prowadzi — języka migowego. Wśród punktowanych elementów brana jest także pod uwagę znajomość języka migowego oraz tożsamość osoby głuchej. A może Pani opisać trochę świat osób Głuchych? Jaki on jest?

Nasze światy różnią się tym, że my nie mamy dostępu do pełnej informacji np. Na dworcu PKP często pociąg mi uciekał, bo nie słyszałam komunikatu o zmianie peronów. Kiedy wymaga tego sytuacja i musimy porozumiewać się z druga osobą w sytuacjach formalnych np. Albo po prostu brakowało im świadomości czy wiedzy, jak rozmawiać. Archiwum prywatne. To co możemy zrobić, żeby spotkanie tych naszych dwóch światów nie było trudne?

Te problemy można rozwiązać korzystając z narzędzi takich jak videotłumacz oferowany przez firmę, w której pracuję. Ponadto, żeby łatwiej budować relacje pomiędzy naszymi światami warto edukować słyszących ludzi o podstawowych zasadach komunikacji z nami oraz wprowadzić naukę polskiego języka migowego w szkołach.

106 komentarzy

Łatwiej słyszącym nauczyć się migać, niż głuchym mówić. Zawsze lubiłam stać na scenie i odgrywać różne role. Teatr to dla mnie oderwanie od rzeczywistości, testowanie swoich umiejętności, przekraczanie swoich granic, kontakt z widownią, dawanie im radości. Trudno to opisać. Dzięki teatrowi nabrałam pewności siebie, nauczyłam się selekcjonować krytykę na dobrą i złą, uodporniłam się na hejty.

Teatr nauczył mnie dyscypliny i pokory oraz doceniania małych rzeczy. A poczucie bezpieczeństwa? Co je Pani daje? Świadomość, że mam wokół siebie ludzi na których zawsze mogę polegać. To oni mnie wspierali, gdy miałam złe momenty w życiu.